duminică, 7 martie 2010

Cuvânt de început

Salutare! După luni întregi de urmărit și suspinat la vederea bijuteriilor handmade pe blogurile pe care le-am găsit pe net, m-am gândit ca nu ar strica să încerc şi eu să mă îndeletnicesc cu astfel de activităţi.
Pasiunea exista deja, îmi place să mă ocup cu chiţibuşării şi fel de fel de prostioare, asa că nu mi-a fost greu din punctul asta de vedere. Imaginaţie am, poate mai mult decât mi-ar trebui, iar cum internetul e un provider foarte bun indiferent de ce vrei sa găseşti, am făcut rost şi de materialele necesare.
Asta a fost povestea ante-blog, and the rest is history.
Sper foarte mult să vă placă ce vedeţi, pentru că totul este creat cu răbdare şi pasiune şi nu ezitaţi să lăsaţi un comentariu dacă vă încântă sau nu, dacă aveţi vreo idee şi vreţi sa o pun în practică sau pur şi simplu aveţi ceva de spus.
Merci de vizită şi ENJOY!

2 comentarii:

Rhea spunea...

Sa stapanesti sanatoasa blogul si sa fie intr-un ceas bun. Imi place cum combini culorile, si abia astept sa vad si niste pisici pe-aici ; ). Succes!

Amy von Kitten spunea...

merci de urare! si eu de-abia astept sa-mi fac timp sa creez niste matze. sunt la inceput, imi perfectionez tehnica deocamdata :) oricum, ai ceva special de la iepurasul de paste ;)

Trimiteți un comentariu